תגובתם של נציגי קולנוע לב:

הנה התגובה לא-מייל ששלחתי אתמול:

תודה על תגובתך.

 אנו פועלים מזה שלושה עשורים בתחום התרבות בישראל ומהווים ראש חץ בתרבות הקולנוע. עם זאת,  אין בכוונתנו לקחת חלק בפעילות פוליטית של גוף כזה או אחר. חברה חיצונית מטפלת עבורנו במכירת זמן מסך לפרסומות ואמונה על המו"מ ועל אישור התוכן הפרסומי. עד היום לא נתקלנו בבעיות בתחום זה וזו הפעם הראשונה בה בחרנו להוריד פרסומת המשודרת בבתי הקולנוע שלנו.

הזמן המוקצה לפרסומות בבתי הקולנוע שלנו מצומצם על מנת שלא לגרום אי נחת לקהל לקוחותינו ולפגום בהנאתם הצרופה מהסרטים.  ההחלטה על הורדת הפרסומת של "בצלם" באה לאחר עשרות תגובות נזעמות של צופים, שהתלוננו כי פרסומת זו פגעה בחוויה הקולנועית הפרטית שלהם. היינו מסירים כל פרסומת, שהיתה מעוררת אי נחת כזו בלי קשר לגוף שמימן אותה.

סרטי שני ובתי קולנוע לב שמחים לקדם אג'נדות חברתיות רבות במסגרת הסרטים המוקרנים בבתי הקולנוע שלנו. בקרוב מושק פרוייקט "דוקו לב", שקם במטרה לעודד את היצירה הדוקומנטרית הישראלית יחד עם האג'נדות החברתיות העולות מהסרטים. אולם, בשונה מרכישת כרטיס לסרט על ידי צופה מרצונו הטוב והחופשי, איננו מסכימים לתת יד למסרים חברתיים, הפוגעים בהנאת הצפייה בזמן המוקצה לפרסומות 

בתקווה שתמשיכי לבקר בבתי קולנוע לב וליהנות ממיטב הסרטים.

הנהלת בתי קולנוע לב.