נוח כמו – ?

נוח כמו?

 

המקום המועדף עלי לצרכיי ויסות רגשי, כלומר פעילות גופנית, חייב להיות נוח מכל בחינה שהיא.

כיום אני נרתעת מסטודיו ליוגה/חדר כושר חדשים, מהסוג שיחצניו הלהוטים מנסים לשווקו "תדמיתית" ובעיקר חומרית כמקום הבא. הו, לא. חלפו עברו הימים שבהם הרחקתי כדי נסיעה של עשרים דקות דרומה במיניבוס מהביל או דיווש מפרך למכה של היוגה שזה עתה נפתחה, שם אולצתי בעל כורחי לזהות את פניהן האלמוניות מבחינתי של שחקניות נרקיסיסטיות וללגום לצדן תה במבוכה שתוקה (כולל שטיפה הכרחית של הכוס). קצתי גם בברכה המלוחה שכה אהבתי פעם, על שלל האגואים הבלתי נסבלים ששרצו בה.

בעשור האחרון אני שומרת אמונים לקאנטרי הוותיק ורחב הידיים על ברכותיו הצפויות והחביבות, בעיקר החיצונית, שאיננה עמוסה מדי אפילו בחודשי הקיץ. אני דבקה בעיקשות במלתחה הקטנה מהשתיים, שמעולם לא שופצה, על מאווררה החורק והספסלים הלא מאוד נוחים.

ככל שאני מתבגרת, כך אני מפיקה לעיתים הנאה מנוחות צפויה. בדיוק כמו טרנינג מהוה שמעורר געגוע ברגע זה ממש מעצם היותו אנטי תזה למאתיים ומשהו אחוזי הלחות הבלתי נסבלים הנוכחיים.

2 תגובות ל-“נוח כמו – ?

להשאיר תגובה

